Ո՞վ եմ ես

IMG_1395

Ամեն մարդու կյանքում գալիս է մի շրջան, երբ նրան սկսում են հետաքրքրել մեզ համար անբացատրելի խնդիրներ: Դրանիցի մեկն է՝ թե ի՞նչ է կյանքը: Այս հարցը մոտ կես տարի ինձ տանջում էր, ստիպելով, որ գտնեմ դրա պատասխանը: Որքան ուսումնասիրեցի, հասկացա, որ աշխարհը կոդերի մեծ հավաքածու է եւ անգամ մի փոքրիկ ճանճը կոդավորված երեւույթ է: Դրանից հետո մտածեցի. Լավ, իսկ ո՞վ է այդ դեպքում ստեղծել եւ ստեղծում այդ կոդերը: Առաջին իսկ պատասխանը, որ հայտնվեց գլխումս Աստվածն էր: Ապա սկսեցի մտածել, թե ինչպե՞ս է ստեղծվել Աստված… Եվ այպիսի անվերջանալի հարցաշար էր առաջանում մարդկային ուղեղում, որի սկիզբը եւ վերջը նա այդպես էլ չէր կարողանում որսալ: Ես գնում էի գնում… Բայց արդյունքում չէի հասնում այնտեղ, որտեղ ուզում էի հասնել:

Տխուր էի, մտածում էի, էլ ինչի՞ համար եմ ապրում, եթե չգիտեմ կյանքի գաղտնիքը… Մտածում էի, որ մեծանալու եմ եւ բացահայտեմ այն:

Հիմա հասկացել եմ, որ ինձ պետք չէ դա իմանալը, քանի որ կյանքի գաղտնիքը պարզելուց առաջ պետք է պարզեմ, թե ո՞վ եմ ես այս աշխարհում: Սիրելի ֆիլմերիցս մեկում ասվում է, որը կյանքը ասես մեխանիզմ լինի եւ դրա մեջ ավելորդ դետալներ չկան: Այսինքն ոչ մի մարդ անիմաստ չի ծնվել, ամեն մեկը ունի իր ուղին, որը տանում է նրան ինչ-որ տեղ: Իսկ որտե՞ղ… Դա արդեն ես չեմ կարող ասել ամեն մարդ ինքն է պարզում այդ…

Добавить комментарий

