Դադարը մեր կյանքում կամ՝ ինքնաբացահայտումը

Երբ որ մարդը ինչ-որ բանով շատ երկար է զբաղվում, դա սկսում է նրան ձանձրացնել, եթե անգամ այդ զբաղմունքը աշխարհի ամենահետաքրքիր բանն է, որ կարելի է անել: Հենց այդ էր պատճառը, որ ես ինչքան ժամանակ բլոգումս ոչինչ չէի գրում. պարզապես ինձ դադար էր պետք: Իհարկե ասածս կարող է թվալ անհեթեթություն, սակայն այդ փոքրիկ ընդմիջումները ինձ համար կյանքի կարևորագույն բաներից են… Դրանց շնորհիվ ես բացահայտում եմ ինքս ինձ: Բերեմ ամենապարզ օրինակը. երբ որ ես սկսեցի բլոգումս նյութեր չգրել, հասկացա, որ այլևս չեմ կարող առանց դրա, իսկ երբ թողեցի իմ հին սպորտը՝ ակրոբատիկան, հասկացա, որ դա ինձ պետք չէր: Դադարների շնորհիվ մարդ սկսում է ճիշտ գնահատել այն ամենն ինչ որ ունի, հասկանում է, որ դրանք իր կյանքի մասն են, կամ՝ հակառակը… Երևի ամբողջ մարդկության համար դժվարագույն բանը այս կյանքում ինքնաբացահայտումն է, քանի որ մարդիկ անընդհատ փոխվում են և այդ փոփոխությունների հետ, սկսում են նոր բացահայտումներ:

 

One thought on “Դադարը մեր կյանքում կամ՝ ինքնաբացահայտումը

Добавить комментарий

