Ինչո՞ւ չենք անցնում քիմիա…

Այսօր բացել էի 2-րդ կիասմյակի դասացուցակը՝ ուսումնասիրում էի առարկաների հերթականությունը: Նայում եմ ու զգում, որ մի առարկա պակասում է. հերթով կարդում եմ ժամերը՝

Երկուշաբթի.

Պատմություն

Մայրենի

Մաթեմատիկա

Ֆիզիկա

Երեքշաբթի

Ֆիզկուլտուրա

Ընտրություն

Մաթեմատիկա

Ֆիզիկա

Չորեքշաբթի

Գրաբար

Մայրենի

Ռուսերեն

Անգլերեն

Տեխնոլոգիա

Հինգշաբթի

Մայրենի

Անգլերեն

Կենսաբանություն

Ընտրություն

Երաժշտություն

Ուրբաթ

Ֆիզկուլտուրա

Մաթեմատիկա

Աշխարհագրություն

Ռուսերեն

Անգլերեն

Հասկանում եմ, որ «քիմիա»-ն բացակայում է… Եվս մեկ անգամ եմ նայում ու կրկին քիմիան չեմ գտնում:

Հիմա հարցս, որ ուզում եմ ուղղել մեր կազմակերպիչներին, կամ ծրագրի ղեկավարին.

«Ինչո՞ւ այս կիսամյակի դասացուցակում չկա քիմիա առարկան»

2 thoughts on “Ինչո՞ւ չենք անցնում քիմիա…

  1. Ողջույն, Մարիամ ջան: Սիրով կպատասխանեմ քո ցանկացած հարցադրմանը, քանի որ երբեք հենց այնպես հարց չես բարձրացնում: Մարիամ ջան, ճիշտ կլինի, որ տիկին Մարիետը պատասխանի այդ հարցին, իսկ ես միայն կավելացնեմ, որ կարող ես գործունեությունդ ընտրել <> ընտրությամբ խումբը, որտեղ շատ հետաքրքիր գործունեություն են ծավալում սովորողները տիկին Սուսանի հետ միասին:

  2. Որովհետև մենք առաջին կիսամյակում պետք է շաբաթական 1 դաս անեինք, բայց անում էինք 2 դաս, դրա համար 2-րդ կիսամյակում մենք չենք ունենա քիմիա:

Добавить комментарий

