Դիջիպատում

Անցավ եւս մեկ տարի, չնկատեցի, թե ինչպես, բայց ՝ անցավ: Թերեւս այս մեկը ուրիշ էր, տարբերվում էր մյուսներից, քանի որ ինձ համար բացահայտումների տարի էր: Ես սկսեցի ավելի լավ հասկանալ կյանքը, մարդկանց, ու ամենակարեւորը՝ ինքս ինձ: Միգուցե՝ դա քիմիայից եւ ֆիզիկայից էր, գուցե՝ ընկերներիցս, կամ՝ կարդացածս գրքերից, հնարավոր է՝ պարզապես ինձանից… Չգիտեմ, բայց ինչից էլ որ դա լինի, հաստատ ինձ ահագին փոխել է, ես դարձել եմ համարյա անճանաչելի: Առավել եւս ուրախ եմ նրա համար, որ այս տարի դուրս եկա մարդառոբոտային վիճակից, ես սկսեցի ապրել այնպես, ինչպես ուզում եմ, անել այն, ինչ որ ուզում եմ ու ամենակարեւորը՝ մտածել այնպես, ինչպես ուզում եմ…

Добавить комментарий

