Տարօրինակություններն ու խենթությունները

Ինձ շատերը ասում են. «Ինչի՞դ են պետք այդ տարօրինակություններն ու խենթությունները»: Այս նյութում ես կպատասխանեմ նրանց.

«Մի երկու օր առաջ պառկած հիշում էի մանկությունս: Ու ես հիշում էի ոչ թե այն, թե ժամը քանիսին էի պառկում քնելու, կամ թե որն էր իմ սիրելի խաղալիքը, այլ մանկությանս ընթացքում եղած  տարօրինակ ու հետաքրքիր բաները: Օրինակ՝ թե ինչպես էի նայում մաուգլին ու դրա միջի գայլուկների պես ոտքերս հասցնում գլխիս, աչքերիս, թռչկոտում անկողնու վրայով: Կամ, թե ինչպես էի վեց տարեկանում ձողից կախված մեկ ու կես րոպե մնում վրան: Թեկուզ, միայն դրա համար ես սիրում եմ տարօրինակ ու արտասովոր բաները»:

Ըստ իս մարդիկ ինչքան մեծանում են այդքան ավելի քիչ են խենթություններ անում, չգիտեմ, թե ինչու… Սակայն գիտեմ, թե ինչի պատճառով՝ ԱՄՈԹԻ: Այ պատկերացրեք, որ մի փոքր երեխա թռչկոտում է անձրեւափոսի մեջ. իսկ հիմա պատկերացրեք ձեր տատիկին, կամ պապիկին նրա փոխարեն, ինչքան ծիծաղելի կլինի: Ինչո՞ւ ծիծաղելի կլինի, որովհետեւ ամոթ է, ինչո՞ւ է ամոթ, որովհետեւ անսովոր է տեսնել մի տատիկի՝ ջրափոսի մեջ թռչկոտելիս, իսկ ինչը որ անսովոր է, մարդկանց համար վատ է…

Մի հարց՝ այս թեմայի հետ կապված

Համաձա՞յն եք արդյոք ինձ հետ, թե՝ ոչ:

Օգտագործված ՏՀՏ միջոցներ՝ համակարգիչ, ուղեղ:

One thought on “Տարօրինակություններն ու խենթությունները

  1. Уведомление: Տարօրինակություններն ու խենթությունները | Blog.mskh «Մխիթար Սեբաստացի»

Добавить комментарий

