Սեբտեմբերի քսանի քննարկում

Գուրգեն Մահարի «Մանկություն»

Ղեկավար- 7-4 դասարան

1.Կազմակերպիչներ-Մարիամ Մանսուրյան, Միքայել Միրզոյան

2.Հաղորդավարներ-Էմիլ Հովհաննիսյան, Անի Ջանոյան

3.Համակարգչի մոտ- Հովհաննես Սարգսյան

4.Բեմադրություն-Արեգ Ղալամքարյան, Տիգրան Զոլյան

5.Պատմողներ-Մանե Հովհաննիսյան, Լեւոն Սարոյան

6.Հյուրասիրություն- Էդգար Սիլանյան

7.Կայքի սպասարկողներ-Ավետիսյան Ռուզաննա,  Արաքս Հովհաննիսյան

8.Լուսանկարիչներ-Սերժ Ղազարյան, Գագիկ Ադամյան

9.Կանոններին հետեւողներ-Գեղամ Բարիկյան, Արփի Չոբանյան

10.Հարցերին պատասխանողներ-Վլադիկ մուսայելյան, Մանե Գեւորգյան

1.Կազմակերպել քննարկումը (պատասխանել անհասկանալի հարցերին, հետեւել ծրագրի ճիշտ ընթացքին):

2.Վարել քննարկումը (թե երբ պետք է խոսեն գրված է այստեղ, իսկ ինչ պետք է ասեն, որոշելու են իրենք):

3.Համակարգչով բացել այն, ինչ որ ծրագրի մեջ գրված կլինի (գրադարան, գիրքը…)

4.Բեմադրել «Մանկություն» վեպի վերջաբանը, դերերը ու խոսքերը կգտնեք ծրագրում:

5.Երբ հաղորդավարները հայտարարեն, պետք է համառոտ պատմեն ստեղծագործությունը:

6.Լինելու է հյուրասիրություն ու դուք պետք է զբաղվեք դրանով:

7.Քննարկման ընթացքում դուք պետք է նյութեր տեղադրեք միջին դպրոցի ենթակայքում:

8.Դուք պետք է անեք լուսանկարներ ու դրանք տաք կայքը սպասարկողներին, որպեսզի իրենք նյութեր պատրաստեն (նյութերի վերջում ձեր անունները նշված են լինելու):

9.Դուք պետք է հետեւեք քննարկման կարգ ու կանոնին հետեւեք (որ ամեն դասարան իր տեղում նստի, աղմուկ չանեն…):

10.Լինելու է հարցերի ժամ ու երբ մասնակիցները տան հարցեր, դուք պետք է պատասխանեք դրանց (դրա համար պետք է շատ ուշադիր կարդաք տեքստը):

                                            Ծրագիր

Նախաբան-Անի Ջանոյան, Էմիլ Հովհաննիսյան

Կրճատ պատմում ենք ստեղծագործությունը-Մանե Հովհաննիսյան, Լեւոն Սարոյան

Հայտարարում են հարցերի ժամ(Վեպի մասին)-Անի Ջանոյան, Էմիլ Հովհաննիսյան

Պատասխանում են հարցերին-Վլադիկ Մուսայելյան, Մանե Գեւորգյան

Հայտարարում են փոքրիկ բեմադրություն(բեմադրելու են վերջաբանը)-Անի Ջանոյան, Էմիլ Հովհաննիսյան

Բեմադրություն-Վերջաբանը-Արեգ Ղալամքարյան, Տիգրան Զոլյան

Հայտարարում են քննարկում (ով է համաձայն , որ…, ով է համաձայն, որ…)-Անի Ջանոյան, Էմիլ Հովհաննիսյան

Քննարկմանը մասնակցում են-Բոլորը

Հայտարարում են հյուրասիրություն-Էմիլ Հովհաննիսյան, Անի Ջանոյան

Հյուրասիրություն-Էդգար Սիլանյան

Ներկայանցնում են կայքի սպասարկումը-Անի Ջանոյան, Էմիլ Հովհաննիսյան

Հարցեր տալու ժամ (ծրագրի մասին)-Էմիլ Հովհաննիսյան, Անի Ջանոյան

Հարցերին պատասխանում են-Վլադիկ Մուսայելյան, Մանե Գեւորգյան

Ներկայացնում են անձնակազմը-Էմիլ Հովհաննիսյան, Անի Ջանոյան

                                                 Բեմադրություն

Արեգ-Եւ օրերը հեռացած ստվերների պես ծածան-ուզում է խոսել ու խոսում է:

Տիգրան-Դու Հիշո՞ւմ ես ինձ:

Արեգ-Հարցնում է նա-հետո հարցնում է նա:

Տիգրան-Ո՞ւր է տատիկդ-«Զամբիլ-Ֆրոշ» էր պատմում:

Արեգ-Նա կորավ գաղթի ճանապարհին-Կարո՞ղ է ինձ լացացնել:

Տիգրան-Իսկ ո՞ւր է Նազելին-պրոֆմիության անդամի հետ:

Արեգ-Եւ ապա այն քաղաքը-ծիծաղում է ինձ վրա:

Տիգրան-Իշխան իմ հոր դոստն ի:

Արեգ-Հետո չքավոր գյուղացիներն են-չար հեգնանքով ասում է:

Տիգրան-Դու չես ազատվի ինձանից-թե փակեցիր ինձ հետ քո հաշիվները:

Արեգ-Երդվում եմ քրոջս-Մարենք եւ քնենք:

Արեգ-Մահարի

Տիգրան-Գյուղ

Պարտադիր չէ, որ անգիր սովորեք, միայն թե այն հատվածները որոնք դուք պետք է ասեք, փորձեք շատ լավ պատմել, Արեգ, իսկ բանաստեղծությունը աշխատիր անգիր սովորել:

                                                               Հյուրասիրություն

Երբ որ հայտարարեն հյուրասիրության ժամ, Էդգարը պետք է մարդկանց հյուրասիրի:

                                                               Լուսանկարիչներ

Դուք պետք է լուսանկարեք քննարկումը, ձեր ֆոտոները օգտագործելու են կայքը սպասարկողները: Ներքեւում անպայման գրաված կլինի-լուսանկարիչ՝ ………:

                                                         Կայքը սպասարկողներ

Դուք պետք է քննարկման ընթացքում ամենաքիչը մեկ նյութ հասցնեք պատրաստել:

                                                          Հաղորդավարներ

Ես այստեղ ընդամենը նշել եմ, թե ինչի մասին եք խոսելու, իսկ թե կոնկրետ ի՞նչ եք ասելու, որոշեք ինքներդ:

                                                           Համակարգչի մոտ նստողներ

1.Բացել կայքում քննարկման մասին նյութը:

2.Բացել ստեղծագործությունը:

3.Բեմադրությունից առաջ, երբ որ դեռ հավաքվում են, միացնել «Կապրիզ» ստեղծագործությունը, ընթացքում շատ իջեցնել, վերջում կրկին բարձրացնել:

4.Նորից բացել վեպը:

                                                        Կանոններին հետեւողներ

Դուք պետք է հետեւեք, որպեսզի աղմուկ չլինի, ամեն դասարան իր տեղում նստի, որ համակարգիչներով չխաղան ու որ մտքով ուրիշ տեղ չլինեն:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s