Գնալու եմ Իտալիա…

Իտալիա… Սպագետիի և պիցցայի, Լեոնարդո Դա Վինչիի և Միքելանջելոյի, Պիզայի աշտարակի և Կոլիզեումի երկիր: Շատ ուրախ եմ որ այս տարի լինելու եմ այդ հեքիաթային վայրում` տատիկիս, պապիկիս և քույրիկիս հետ: Սակայն բացի այն, որ լավ ժամանակ եմ անցկացնելու և հաստատ լավ տպավորություններով եմ վերադառնալու, նաև տրամադրված եմ շատ գործնական: Կփորձեմ ամեն օր Բլոգիս <<Ես և Իտալիան>> էջում տեղադրել նյութեր օրվա մասին (խնդրում եմ ինձ կներեք եթե մի քիչ ուշացնեմ, որովհետև կարող են առաջանալ տարբեր տեխնիկական խնդիրներ): Մեկնումը դեպի Իտալիա լինելու է հուլիսի 30-ին և վերադարձը` օգոստոսի տասին: Այդ ընթացքում նշելու ենք նաև իմ ծննդյան տարեդարձը` օգոստոսի 3-ին: Հուսով եմ, որ կանցկացնեմ շատ հետաքրքիր ամառ և ձեզ էլ կկարողանամ գոհացնել իմ նյութերով: Չմոռանանք հուլիսի 30-ից հետևել բլոգիս ես և Իտալիան էջը… Ցտեսություն…

Դիտեք մի փոքրիկ ֆոտոշարք համացանցից վերցված նկարներով

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Добавить комментарий

