Մայրենիի տնային աշխատանք

Առ.156

1.Հնարավոր:

2.Որպեսզի:

3.Եթե:

4.Որ:

5.Որպեսզի:

6.Որ:

Առ. 158

Եվ, բայց, որ, որպեսզի բառերը կոչվում են շաղկապներ, քանի որ դրանք նախադասության կապող օղակներն են:

Առ. 162

Այս բոլոր բառերը՝ լրագումներ են, որոնք եթե հանենք, նախադասության միտքը չի փոխվի:

Առ. 163

Փիշտ, անպիտան, ինչ ես բազմել սեղանին:

Պահո՜, սա արդեն նորություն է:

Ծուղրուղու, ոսկի եմ գտել:

Վա՜յ, հիմա ինչ եմ անելու, ուր եմ գնալու:

Անվերջ դռռում է, ու հենց ականջս է ընկնում՝ դըռռռ, ուզում եմ փախչել էստեղից:

Շրըխկ ու վէրջ, էլ ոչ մեկ չի մտնի այս սենյակը:

-Հաֆ-հաֆ- լսվեց հանկարծ. ուրեմն նրանք մոտենում են:

Ձորում գետն էր հառաչում՝ վիշ-վիշ:

Добавить комментарий

