ՃԱՄԲԱ~Ր…

2013-ի ամառային ճամբարի նախագծեր

  1. Չորրորդ դասարանցիների «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի շրջանավարտ» ուսումնական նախագիծ
  2. Վեցերորդ դասարանցիների «Կրտսեր դպրոցի շրջանավարտ» ուսումնական նախագիծ
  3. «Երգող դպրոց, երգող դասարան» ստուգատես
  4. «Վահան Ասատրյան» մարզատոն
  5. Շտկողական պարապմունքներ
  6. Սովորողի տարեկան հաշվետվություն
  7. Լող
  8. Ճամփորդություններ
  • Բակը՝ պարտեզ, Ճամբարային նախագծեր, աշխատանքներ
  1. Կարտոֆիլացան. 4.1 դասարան և Աստղիկ Պողոսյան
  2. Ներքին բակի մաքրություն, ծառերի անձնագրավորում. 5.1 դասարան և Արևիկ Ներսիսյան
  3. Անվաթաղարների ստեղծում և բույսերի տնկում. 5.2 դասարան և Աննա Գանջալյան
  4. Բակային փայտյա թաղարների ստեղծում, բանջարեղենների տեղափոխում, տնկում.6.1, 6.2 դասարաններ, Անահիտ Բեկյան, Գոհար Եղոյան
  5. Դպրոցի շենքի ճակատային պատի աշխատանքներ. Զառա Ոսկանյան և սովորողներ
  6. Դպրոցի սենյակային բույսերի խնամք. 3.1 դասարան, Անահիտ Ավագյան
  7. Լողավազանի բակի վարդերի հատվածի խնամք. 2.2 դասարան, Նաիրա Դալուզյան
  8. Նապաստակների կերակրաամանի պատրաստում. 2.3 դասարան, Նաիրա Ավագյան
  9. Ծառերի շրջանում հողի փխրեցում, շրջանակի ստեղծում. 3.2 դասարան, Տաթև Ավետիսյան
  10. Դասարանային տարածքի խնամք. 1.2 դասարան, Լուսինե Պետոսյան
  11. Դասարանային տարածքի խնամք. 1.3 դասարան, Արմինե Գյոնջյան
  • Ճամբարի ջոկատների, խմբեր և պատասխանատուներ

1.1 դասարան. Հռիփսիմե Առաքելյան

1.2 դասարան. Լուսինե Պետրոսյան

1.3 դասարան. Արմինե Գյոնջյան

2.1 դասարան. Լուսինե Խաչատրյան, Աշխեն Թադևոսյան

2.2 դասարան. Նաիրա Դալուզյան

2.3 դասարան. Նաիրա Ավագյան

3.1 դասարան. Անահիտ Ավագյան

3.2 դասարան. Տաթև Ավետիսյան

3.3 դասարան. Կարինե Բաբուջյան

4.1 դասարան. Աստղիկ Պողոսյան

4.2 դասարան. Հասմիկ Ավետիքյան

5.1 դասարան. Արևիկ Ներսիսյան

5.2 դասարան. Աննա Գանջալյան

6.1, 6.2 դասարաններ. Անահիտ Բեկյան, Գոհար Եղոյան

  • Ճամբարային օրերի լուսաբանման պատասխանատուներ

Մայիսի 29-ին. Գոհար Եղոյան, Էլեն Մովսիսյան

Մայիսի 30-ին. Արևիկ Ներսիսյան, Սուսաննա Հովհաննիսյան

Մայիսի 31-ին. Նաիրա Դալուզյան և սովորողներ

Հունիսի 1-ին. Հասմիկ Ավետիքյան և սովորողներ

Հունիսի 3-ին. Տաթև Ավետիսյան և սովորողներ

Հունիսի 4-ին. Անահիտ Բեկյան, Անուշիկ Նիկողոսյան, Անի Պողոսյան, Արմինե Գյոնջյան և սովորողներ

Հունիսի 5-ին. Լուսինե Պետրոսյան և սովորողներ

Հունիսի 6-ին. Աննա Գանջալյան, Սոնա Շահբազյան

Հունիսի 7-ին. Նաիրա Ավագյան և սովորողներ

Հունիսի 10-ին. Աստղիկ Պողոսյան, Նազելի Տեր-Պետրոսյան

Հունիսի 11-ին. Հռիփսիմե Առաքելյան և սովորողներ

Հունիսի 12-ին. Էլինա Սիմոնյան, Էմիլ Հովհաննիսյան, Կարինե Բաբուջյան և սովորողներ

Հունիսի 13-ին. Գոհար Եղոյան և սովորողներ, Անահիտ Ավագյան և սովորողներ

Հունիսի 14-ին. Անահիտ Բեկյան և սովորողներ

  • Ճամբարային օրեր

Մայիսի 29-ին. Գույների օր

Մայիսի 30-ին. Մրգերի և բանջարեղենի օր

      Մայիսի 31-ին. Կոմիտասյան օր

Հունիսի 1-ին. Պաղպաղակի օր

Հունիսի 3-ին. Պղպջակի օր

Հունիսի 4-ին. Շոկոլադի օր

Հունիսի 5-ին. Թարս օր

Հունիսի 6-ին. Պիցցա ուտելու օր

Հունիսի 7-ին. Իրար գովելու օր

Հունիսի 10-ին. Ադի-բուդի ուտելու օր

Հունիսի 11-ին. Մունջ խոսելու օր

Հունիսի 12-ին. Աղցաններ, թխվածքաբլիթներ հյուրասիրելու և ստեղծած իրերի վաճառքի օր

Հունիսի 13-ին. Բրդուճներ պատրաստելու և ուտելու օր

Հունիսի 14-ին. Մաքրության օր

  • Ճամփորդություններ
  1. Բուսաբանական այգի, Դասարան անիվների վրա. Աստղիկ Պողոսյան և  4-րդ դասարան
  2. Ֆիլմի դիտում, Դասարան անիվների վրա. Աննա Գանջալյան և 5-րդ դասարան
  3. Երևանյան զբոսանք, Դասարան անիվների վրա. Գոհար Եղոյան, Անահիտ Բեկյան և 6-րդ դասարան

Ճամբարի ընթացքում մենք պատրաստվում էինք Ռոք-Ռեփ-Փոփ փառատոնի համար, և ես որոշեցի պատրաստել մի անիմացիա:

Ճամբարի ընթացքում մեզ այցելել էին Ներքին գետաշենցիները:

Ճամբարային հինգերորդ օրը նվիրված է թարսությանը, դրա համար էլ ես գրել եմ մի թարս հեքիաթ:

Ճամբարային չորրորդ օրը նվիրված է պաղպաղակին, դրա համար էլ ես առանձնացրել եմ մի քանի հետաքրքիր փաստեր պաղպաղակի մասին:

Հարցազրույց 5-1 դասարանի սովորողներ Ալեքյան Լաուրայից և Մխեյան Գևորից

Ալեքյան Լաուրա

5-1 դասարան

10 տարեկան

Բարև ձեզ, ես Լաուրան եմ: Այսօր մենք պատրաստեցինք պաղպաղակ: Պատրաստելու ժամանակ խառնիչը անընդհատ փչանում էր, այդ իսկ պատճառով էլ աշխատանքը դանդաղ էր ընթանում:Պաղպաղակ պատրաստելու համար մենք սահմանել էինք հերթականություն, առաջինը ես էի, երկրորդը` ընկերուհիս… Սակայն  հերթը չմոռանալ, կամ չխախտել մեզ մոտ չէր ստացվում ու դրա համար էլ անընդհատ կռվում էինք:  Մեր կռվին վերջ դնելու համար ընկեր Արևիկը կատարեց աշխատանքի մեծ մասը: Պաղպաղակը արդեն սառնարանում է, իսկ մենք անհամբեր սպասում ենք երկուշաբթի օրվան, որպեսզի ճաշակենք այն…

Մխեյան Գևոր

5-1 դասարան

10 տարեկան

Առավոտյան, երբ եկանք դպրոց ընկեր Տաթևը մեզ ասաց, որ փոցխը վերցնենք մեր ձեռքը և սկսենք բակային աշխատանքները: Ես գնացի, նկուղից վերցրեցի մեկ փոցղ և սկսեցի աշխատել, աշխատեցի, աշխատեցի ու հանակարծ ձեռքիս գործիքը կոտրվեց: Որոշեցի գնալ և վերցնել մեկ ուրիշը, որը կոտրված չէ: Մյուսները արդեն վերցրել էին բոլոր փոցղերը, ես էլ ստիպված կոտրվածով արեցի բակային աշխատանքները… Հիմա այդ հիմար, կոտրված փոցղի պատճառով ամբողջ մեջքս ցավում է:

Այսօր քանի որ երեխաների պաշպանության օրն է, մենք պետք ք շրջենք ամբողջ դասարաներով: Մենք գնացինք Դալուզյան Նառայի դասարան: Ընակեր Նառան երեխաներին ասաց, որ նրանք պետք է նկարեն նրանց երազած մոլորակը, որտեղ նրանք կուզենային ապրել: Մենք հետո գնացինք ընկեր Հռիփսիմեի դասարան: Սովորողնեերը Ընկեր Էլինայի հետ խաղ էին խաղում, որը կոչվում էր միրգ: Մենք գնացինք ընկեր Անահիտի դասարան: Երեխաները մրգերից և բանջարեղեններից պատրաստում էին տարբեր կերպարներ: Այցելեցինք նաև ընկեր Տաթևի դասարան, որտեղ տեսանք ներքին բակում աշխատող սովորողներին: Ջրում էին ծառերը, փոցղով հավաքում էին չորացած տերևները: Մենք էլ միացանք նրանց ու մեծ հաճույք ստացանք: Բակում աշխատում էին ոչ միայն ընկեր Տաթևը և իր ընկերները, այլ նաև ընկեր Արևիկը՝ 5-1-ի հետ: Ընկեր Արևիկը բակային աշխատանքները ավարտելուց հետո սկսեց ուսումնասիրել պաղպաղակի բաղադրատոմսը, որպեսզի 5-1-ի հետ պատրաստի շոկոլադե պաղպաղակ:

Նյութը պատրաստեցին Գայանե Մեջլումյանը, Թինա Մարտիրոսյանը, Մարիամ Մանսուրյանը:

Ճամբարային երրորդ օրը նվիրված է Կոմիտասին, դրա համար էլ ես պատրաստել եմ մի փոքրիկ պրեզենտացիա:

Օր-2

Այսօր բոլորը կերած խմած վերադարձան տուն ու սկսեցին կայքում նյութեր տեղադրել: Լավ սկսեմ սկզբից, երբ ընկեր Արևիկը կանչեց ինձ և Անիին ու ասաց, որ այսօր մենք ենք կայքի պատասխանատուները ու պետք է լուսաբանենք մրգային օրվա մասին: Մրգային, որովհետև ճամբարն ունի իր օրերը, օրինակ` պաղպաղակային օր, մրգային օր, այսօր էլ մրգային օրն էր: Մենք կարող էինք հրավիրել դպրոց-պարտեզ այն մարդկանց, ովքեր սիրում եմ միրգ, որովետև ամբողջ b4-ը ծածկված էր մրգերով` մրգային աղցաններ, կոկտելներ, ուտեստներ, համ ու հոտ, տրամադրություն… Խոհանոցի կողքով անցնելիս ես զգում էի բանանաելակախնձորային հոտ: Մեր դասարանն էլ պատրաստեղ իր մրգային կոկտելները, կարծում եմ, որ լավ էր, սակայն եթե կաթի փոխարեն ջուր լիներ, ավելի համաղ կստացվեր: Այ հիմա ես զգում եմ, որ եկել է ՃԱՄԲԱՐԸ:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s