Երկու տարի…

Իմ կյանքի երկու հեղափոխական տարի, այնպիսի երկու տարի, որ երբեք չեմ մոռանա: Հիշում եմ` երբ որ 2011 թվականի սեպտեմբերի մեկին մտա այս դպրոցը, իմ կյանքը 180 աստիճանով փոխվեց: Ես դարձա ավելի նախաձեռնող, ակտիվ, և ամենակարևորը` հասկացա, թե ինչ բան է ազատությունը` այն աշխարհը, որտեղ դու պարտավոր չես հագնել սպիտակ վերնաշապիկ և սև կիսաշրջազգեստ, դասերի ժամանակ զոմբիի նման լսել ուսուցչուհուն: Ես սկսեցի պաշտպանել իմ իրավունքները, հասկացա, որ ուսուցիչը դա մի մարդ չէ, որից անընդհատ պետք է վախենալ, իսկ դասը` մի ձանձրալի լեկցիա չէ: Սկսեցի ամենավատ բանի մեջ տեսնել լավը, հասկացա, թե ինչ բան է իրական ընկերությունը և իմացա, որ աշակերտ լինելը չի սահամանափակվում միայն դաս սովորելով:

Իհարկե, ես չեմ հասցնի ձեզ պատմել այս ամենի մասին, քանի որ երկու տարվա ընթացքում այնպիսի բաներ հասցրեցի անել, որ մարդիկ վեց տարում չեն հասցնում: Հիմա հասկանում եմ, որ  իզուր չվատնեցի այս երկու տարիները: Հասկանում եմ, թե ինչքան բան եմ հասցրել և ինչքա~նը կարող էի հասցնել; Այնքան եմ երանի տալիս 5-րդ դասարանցիներին, նրանք դեռ մի տարի էլ ունեն այդ ամենը հասցնելու համար:

Հիմա ես ընկնելու եմ մի նոր աշխարհ, սկսելու եմ մի նոր կյանք, նույնիսկ չգիտեմ ուրախ եմ, թե տխուր: Սակայն նույնիսկ եթե ուրախ եմ, հաստատ այս երկու տարին չեմ մոռանա…

 

Մարիամ Մանսուրյան

Դպրոց-Պարտեզ_Միջին դպրոց

Ես ձեզ երբեք չեմ մոռանա…

About Մարիամ Մանսուրյան

Բարեւ ձեզ իմ անունն է Մարիամ Մանսուրյան, սովորում եմ Մխիթար սեբաստացի կրթահամալիրում: Սա իմ ուսումնական կայքն է ու դուք այստեղ կարող եք գտնել տարբեր ուսումնական նյութեր:

Posted on Апрель 19, 2013, in Հաշվետվություն. Bookmark the permalink. Оставить комментарий.

Добавить комментарий

Երաժշտություն

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

«Տիեզերք» ակումբ

«Տիեզերք» ակումբ. ճանաչեք այն աշխարհը, որում դուք ապրում եք

Chris Martin Writes

Pressing more into Jesus Christ everyday

Տաթև Մելքոնյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Նոր դպրոց, 1-ին դասարան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

2-3 դասարան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Նոր դպրոց . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Բարի գալուստ Անահիտ Գրիգորյանի բլոգ

Մեդիաօրագիր

4-1 դասարան, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Գեղարվեստի կրտսեր դպրոց, Հասցե՝ Երևան, ՀԱԹ, Րաֆֆու69/1, Հեռ. +374(10)73 52 10, Էլ. հասցե՝ k.kharatyan@mskh.am

ԱՆՈՒԿԱՊԱՏՈՒՄ

Մի նապի օրագիր

Teaching English as a Foreign Language

Մխիթար ՍԵբաստացի Կրթահամալիր

Վիշապների կղզի

որսորդական գրառումներ

Отслеживать

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 28 other followers

